کفش طبی مردانه – راهنمای خرید با معرفی مدل های باکیفیت و شیک

کفش های ورزشی از کفش های مهمانی و معمولی برای پیاده روی بهتر هستند ولی بازهم برای این منظور طراحی نشده اند. توجه به این نکته در مبحث راهنمای خرید کفش پیاده روی ضروری است که برای خرید این نوع کفش بهتر است در اواخر روز و هنگام غروب مراجعه کرد. هنگام خرید یک جفت کفش جدید ، بهتر است به جای یک فروشگاه بزرگ ، به یک فروشگاه مخصوص کوچکتر و مخصوص بروید. به طور کلی ، کفش های دویدن شما باید بین نیم تا یک اندازه بزرگتر از کفش های خیابانی شما باشد. به گفته کارشناسان ، هر کفش مخصوص ورزشی که خرید می کنید باید از انگشت شست تا نوک کفش تقریبا ۱سانتی متر فضا داشته باشد (اگر کفشی بزرگتر از کف پا داشته باشید ، مطمئن شوید که اندازه آن را با توجه به بزرگترین پای خود اندازه کنید) هنگام انجام فعالیت خود نباید هیچ نقطه فشاری را احساس کنید.

دقت کنید که در جلوی کفش به اندازه ۱٫۲ سانت با بلند ترین انگشت پای بزرگتر فاصله باشد. شکل کفش و نحوه نگاشت آن را با شکل پای شما ارزیابی میکنند . پیشنهاد مطالعه برای شما: استفاده از نیم بوت های مردانه راهی عالی برای مقابله با سرمای زمستان است، پس پیشنهاد می کنم پست راهنمای خرید نیم بوت مردانه را مطالعه نمایید. گفته میشود: “گاهی اوقات یک گزینه کامل ایستاده یا حتی راه رفتن را احساس می کند اما پس از چند دقیقه دویدن ، کمبودها یا مشکلت مناسب را نشان می دهد. بنابراین، نباید کفشی را بخرید که پنجه پایتان را محکم بگیرد. شماره 8 تناسب باید راحت باشد – به معنای محکم اما محکم نیست. یک کفش مناسب باید بدون لغزش در اطراف پاشنه شما احساس امنیت کند. این نوع کفش ها بایستی به گونه ای طراحی شوند که قسمت پنجه پا پهن تر باشد و پاشنه نیز دارای آزادی بیشتری باشد تا به انگشتان پا فشار وارد نشود.

توجه به لایه میانی در راهنمای خرید کفش پیاده روی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. کفش های پیاده روی با برندهای معروف دنیا دارای قیمت بالایی هستند. توجه به این نکته باعث می شود تا کفش بتواند در زمان تحمل وزن بدن، از قوس های پا نیز حمایت کند. این ویژگی باعث می شود تا از ایجاد بوی نامطبوع در پا جلوگیری شود و پا دچار مشکلات و بیماری هایی نظیر قارچ و… کفش در قسمت پاشنه بایستی دارای ثبات باشد تا از حرکت پا به صورت عمودی و افقی جلوگیری کند. پاشنه های ضخیم باعث کوبیده شدن پا بر زمین، کند شدن حرکت در پیاده روی و ایجاد درد در ساق پا می شود. انتخاب کفش نادرست برای پیاده روی در طولانی مدت باعث آسیب به پا، کمر و سایر نقاط بدن می شود. اما بایستی دقت داشت که این برندها کفش های خود را با استانداردهای روز دنیا تولید می کنند و می توانند میزان آسیب در بدن هنگام پیاده روی را به حداقل برسانند.

تلاش میکنند تا با بکارگیری تکنولوژیهای خاص، قابلیت تنفس در محصولات خود را بهبود داده و تسریع کنند. این کفشها را با عنوان TF میشناسند. توجه به این ویژگی ها باعث می شود تا بتوان با صرفه جویی در وقت و هزینه کفش مناسب را خریداری نمود. در صورتی که کفش مورد نظر دارای انعطاف پذیری مناسبی نباشد، می تواند باعث آسیب در مچ پا، تاندون ها و یا عضلات ساق پا شود. بنابراین هنگام خرید کفش پیاده روی، بایستی آن را از نظر میزان انعطاف بررسی کرد. چرا که در این زمان، پاها در بیشترین میزان حجم خود قرار می گیرند و می توان انتخاب مناسب تری را انجام داد. یک کفش مخصوص دویدن یا راه رفتن باید فضای زیادی برای تکان دادن انگشتان شما داشته باشد ، و شما احتمالا می خواهید برای اندازه کفش مخصوص کفش های خود اندازه خود را اندازه بگیرید ، زیرا “هنگام دویدن پای شما بسیار پویاتر حرکت می کند .