راهنمای خرید عمده کفش – کفش تیپاش

شماره 4 اطمینان حاصل کنید که از فروشنده ای استفاده می کنید که از شما در مورد دویدن شما می پرسد ، از جمله مواردی مانند اهداف ، مسافت پیموده شده ، زمین ، صدمات گذشته یا فعلی و مناطق مشکل دار مزمن. اطمینان حاصل کنید که پهن ترین قسمت پا شما در هنگام ایستادن، در قسمت وسیع و پهن کفش، راحت بوده و هیچگونه فشاری به این قسمت از پا وارد نمیشه. لایه ی میانی: این قسمت از کفش، نیروی ناشی از وزن شما را به سطح کفش منتقل می کند. پاهای شما باید در قسمت پاشنه به طور کل احساس راحتی نمایند. پنجه کفش باید به اندازه ای باشه که انگشت های پا به راحتی بتونن حرکت کنند اما نباید به قدری بزرگ و شل باشه که انگشتای پا در کفش بچرخند. آنها ممکن است شما را با دویدن روی تردمیل تماشا کنند تا ببینند وقتی پای شما به زمین برخورد می کند ، بیش از حد (پا را به سمت داخل بچرخانید) یا خوابیده اید (پای خود را به بیرون بچرخانید).

ضمن این که قوزک شما باید تا حد زیادی درون کفش قرار بگیرد اما انعطاف و میزان حرکت قوزک نباید محدود شود. همچنین باید پاهای شما هنگام پیاده روی بیشترین میزان راحتی را داشته باشد. معمولا در بسیاری از فروشگاه های تخصصی لوازم ورزشی افراد متخصص برای راهنمایی خرید کفش فوتسال وجود دارند، اما نکاتی هستند که در زمان خرید باید خودتان در نظر بگیرید. اگر شما جنس مناسبی برای رویه کفش فوتسال انتخاب کنید، احساس می کنید که کفش به عنوان پوست دوم شما عمل می کند و کاملا راحتی کفش را حس خواهید کرد. اگر احساس می کنید کفش مورد نظر براتون تنگ هست، بهتره اون کفش رو خریداری نکنید. اگر نمی دانید چه کفشی مناسب است، با راهنمای خرید کفش دویدن و پیاده روی لیون تک همراه باشید تا بهترین کفش ممکن را خریداری کنید. عواملی چون فاصله شهر محل سکونت شما تا بازار عمده فروشی کفش که در زمان و هزینه حمل کالای خریداری شده صرفه جویی می شود بسیار حائز اهمیت است.

در هنگام خرید کفش پیاده روی از فروشنده بخواهید تا هر دو پا را اندازه گیری کند. همچنین با تغییر فصل ها مدل های پر فروش هر فصل با دیگر فصول متفاوت بوده و یک فروشنده موفق بایستی به موقع محصول خود را تامین کند. سعی کنید فروشنده ای را انتخاب کنید که خودش دونده داشته باشد. معمولا این مدل کفش بهترین و مناسب ترین انتخاب برای هر فرد خواهد بود. تجربه نشان داده است که مدل های جدید کفش، که گران تر از مدل های قدیم هستند، تفاوت چندانی با مدل های قدیمی ندارند و بیشتر فرق آنها در ظاهر کفش است. اگر در هفته 2-3 بار یا بیشتر به یک نوع فعالیت ورزشی خاصی می پردازید باید کفش ورزشی مناسب آن رشته را انتخاب نمایید. اگر مجبور به تعویض کفش خود شدید، به دنبال مارک بودن کفش ها نروید، بر اساس بدنتان و فعالیت ورزشی که انجام خواهید داد تصمیم بگیرید.

معمولا پای افراد بعد از انجام فعالیت های روزمره سایز و اندازه بزرگتری پیدا می کنه. کتانیها انواع مختلفی دارند که شبیه به کفشهای ورزشی هستند و برای انجام کارهای روزمره بسیار مناسب هستند. بنابراین لازم هست کفشی را برای پیاده روی تهیه کنید که جریان هوا در اون وجود داشته باشه. در هنگام خرید کفش پیاده روی، جورابی که قرار هست با کفش بپوشید رو همراه خودتون داشته باشید و کفش رو با اون جوراب امتحان کنید. ازآنجاکه این زمین بسیار سطحی و کمعمق است، بیشتر شبیه فرشی است که روی بتن یا شن انداخته باشید. چه کفشی برای دویدن و پیاده روی مناسب است؟ پس در هنگام خرید کفش پیاده روی فقط بر روی شکل ظاهری و یا برند خاصی توجه نداشته باشید. هر چه در طول روز فعالیت بیشتری داشته باشید و برای مدت زمان طولانی تری روی پاهاتون بایستید یا راه برید، پاها بیشتر متورم می شوند.